social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان ها

بيشتر

جمعه1403/2/7

10:30:2

75

دیدار رئیس و کارکنان اداره استاندارد شهرستان زابل با فرماندار شهرستان زهک

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان: در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ رضا شهرکی رئیس اداره استاندارد شهرستان زابل بهمراه کارکنان آن اداره با حسن دهمرده فرماندار شهرستان زهک دیدار و گفتگو نمود.
در ابتدای جلسه شهرکی به ارائه گزارشی از عملکرد استاندارد پرداخت؛ سپس از ارتباط تنگاتنگ استاندارد با حوزه فرمانداری در شهرستان‌ها خبر داد که همین امر منجر به انجام بهتر رسالتی شده است که به سازمان ملی استاندارد ایران واگذار گردیده است.
وی با اشاره به بازنگری قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در سال ۹۶، افزود: با بازنگری این قانون همکاری و همراهی بیشتر تمام دستگاه‌های اجرایی در زمینه استاندارد و استاندارد سازی وجود دارد که همین امر منجر به مطالبه‌گری بیشتر مردم از استاندارد، و دقت نظر آنها در انتخاب محصولات مصرفی استاندارد شده است، که بی شک یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد ایران می‌باشد و قطعاً همکاران این اداره تلاش بیشتری برای رضایت‌مندی ارباب رجوع و هم شهری‌های عزیز انجام می دهند.
شهرکی همچنین درخواست همکاری بیشتر اصناف، کسبه، در حوزه استاندارد سازی اوزان سبک، جایگاه‌های عرضه سوخت را خواستار شد و در حوزه محصولات کشاورزی و اخذ پروانه کاربرد حد مجاز آلاینده‌ها از سوی کشاورزان و مشاغل خانگی بر استاندارد سازی محصولات آن ها تاکید نمود.
دهمرده، در این جلسه، ضمن خیر مقدم و تقدیر از حضور رئیس و کارکنان اداره استاندارد در شهرستان زهک، با اشاره به صنعتی بودن منطقه، موضوع صادرات و واردات، و اولویت‌های شهرستان در حوزه استانداردسازی محصولات، صنایع و ضرورت اطلاع رسانی بیشتر در تمام زمینه های استاندارد را خواستار شد.
وی در پایان یادآور شد: تمامی ارگان‌ها و اصناف شهرستان آماده هرگونه همکاری و تعامل بیشتر با اداره استاندارد شهرستان زابل در زمینه استانداردسازی کالاها و خدمات می باشند.

 
نسخه قابل چاپ