social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

لیست نظرسنجی خدمات سازمان

  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    سن: 43
    تحصیلات: دیپلم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1403/12/20
    جنسیت: مرد
    سن: 68
    تحصیلات: دیپلم
    شغل: تولیدات قطعات بتنی
    نام استان: خوزستان
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: صدور، تمدید ،‌پروانه های کاربردعلامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد
    شناسه خدمت: 10031457100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 5
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: الان در سال 1403 پروانه قرار بود صادر شود اما بدلیل تداخل هفته آخر اسفند 1403 حال بعد از تعطیلات هم صادر نشد گفتند چون مدیر عامل و اعضا تغییر کردن دوباره مراحل زمان بر شد و تا کنون پروانه صادر نشد گفتند، این همه گذر از مراحل پلکانی برای اخذ باز مجددا برای صدور پروانه یک امضاء می خواهد دوباره زمان برد.ای کاش قبل از تغییر جابجایی سمت ها کارهای ناتمام سال1403 به اتمام برسد که مجدد فرم پر کردن و تغییرات ما انجام ندیم به جهت تغییر مدیر .
  • تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
    سن: ۵۲
    تحصیلات: لیسانس
    شغل: کارمند
    نام استان: تهران
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: صدور، تمدید ،‌پروانه های کاربردعلامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد
    شناسه خدمت: 10031457100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۰
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1404/01/27
    جنسیت: مرد
    سن: ۳۶
    تحصیلات: دیپلم
    شغل: کهرخانه قند
    نام استان: آذربایجان شرقی
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: صدور، تمدید ،‌پروانه های کاربردعلامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد
    شناسه خدمت: 10031457100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: 2
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی زیاد
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1404/01/29
    جنسیت: مرد
    سن: ۳۳
    تحصیلات: لیسانس
    شغل: کارمند
    نام استان: تهران
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی کم
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی کم
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: باتوجه به اینکه نسبت به شرکت معرفی شده هیچگونه قرار دادی ندارم (اعم از امضا و اثر انگشت) لذا اینجانب نسبت به پیگیری شکایت و ابطال پروانه شرکت مورد نظر در راستای جعل اسناد و مدارک پیگیری لازم را انجام میدهم
12345678910...>>>