social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

لیست نظرسنجی خدمات سازمان

  • تاریخ مراجعه: نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: متوسط
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1403/12/19
    جنسیت: مرد
    سن: 65
    تحصیلات: زیر دیپلم
    شغل: باز نشسته
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: خیلی زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: خیلی زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: خیلی زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: خیلی زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: از زحمات ارزشمند کارکنان متشکرم و سلام به همه کاربران این گروه ، الحمدالله خیلی ، خیلی از این کارکنان راضی هستم واقعا ممنونم
  • تاریخ مراجعه: 1403/12/19
    جنسیت: مرد
    سن: 41
    شغل: مدیر شرکت فراز فرود سینا
    نام استان: لرستان
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: زیاد
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1403/12/19
    جنسیت: مرد
    سن: ۵۶
    تحصیلات: کارشناس
    شغل: مدیر کنترل کیفیت
    نام استان: زنجان
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تائید صلاحیت آزمایشگاه های همکار استاندارد
    شناسه خدمت: 13011456100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: ۲۰
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: متوسط
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: متوسط
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: زیاد
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: زیاد
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: متوسط
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: متوسط
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: متوسط
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: متوسط
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: متوسط
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
  • تاریخ مراجعه: 1403/12/10
    جنسیت: مرد
    سن: 45
    تحصیلات: سیکل
    شغل: کارمند
    نام استان: اصفهان
    برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: تدوین استانداردهای ملی
    شناسه خدمت: 10031455100
    دفعات مراجعه برای دریافت خدمت فعلی در سال اخیر: چندین بار
    نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: خیلی کم
    نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: خیلی کم
    انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی کم
    نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: خیلی کم
    امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: کم
    به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: خیلی کم
    راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: کم
    دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: خیلی کم
    تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: خیلی کم
    تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: خیلی کم
    میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی کم
    نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: کم
    دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: کم
    ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: خیلی کم
    احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: خیلی کم
    احساس رضایت از خدمت دریافت شده: خیلی کم
    چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید: اسانسور همیشه خراب و درحال حاضر خراب است . لطفا رسیدگی شود
12345678910...>>>